6 λόγοι που πρέπει να χρησιμοποιείτε τα social media για την επιχείρηση σας

Σύμφωνα με τελευταίες έρευνες, ο αριθμός των χρηστών των social media σε παγκόσμιο επίπεδο προβλέπεται ότι θα προσεγγίσει τα 3,02 δισ. ενεργούς χρήστες το μήνα έως το 2021. Σκεφτείτε ότι... αυτό είναι το ένα τρίτο του συνολικού πληθυσμού της Γής! Είναι πλέον προφανές ότι τα κοινωνικά δίκτυα, όλο και περισσότερο, προσελκύουν την πλειοψηφία των χρηστών του internet παγκοσμίως.

 1. Τα social media είναι δημοφιλή

Σχεδόν κάθε πελάτης ή δυνητικός πελάτης της επιχείρησής σας, είναι σε επαφή με τα social media. Είναι κάτι που οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν, και οι περισσότεροι άνθρωποι κάνουν χρήση του. Εάν δεν εκμεταλλεύεστε αυτό το γεγονός, τότε χάνετε πιθανούς πελάτες για την επιχείρησή σας. Οι καταναλωτές αγαπούν να μοιράζονται τις εμπειρίες τους με διάφορα προιόντα και υπηρεσίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Είναι ωφέλιμο για την εικόνα της επιχείρησης σας να δώσετε την δυνατότητα στους πελάτες σας να μοιραστούν την εμπειρία τους με τα προιόντα και τις υπηρεσίες σας. Ακόμη και η απλή παρουσία σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης - ένα ενεργό προφίλ, δηλαδή - θα συμβάλει στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας μακροπρόθεσμα και θα περάσει το μήνυμα σε υποψήφιους πελάτες σας οτι είστε ενεργοί και προσβάσιμοι.

 2. Είναι μια οικονομικά προσιτή επιλογή

Με την παρουσία σας στα social media εξασφαλίζετε δωρεάν διαφήμιση για την επιχείρησή σας. Μπορείτε να δημοσιεύσετε όσες ενημερώσεις θέλετε, ανά πάσα στιγμή, χωρίς να ξοδέψετε χρήματα. Η δημιουργία ενός προφίλ για την επιχείρησή σας είναι εντελώς δωρεάν. Συνιστάται οι επιχειρήσεις να πληρώνουν για διαφημιστική προβολή για να ενισχύσουν την θέση τους στα social media, αλλά ακόμα και τότε, αυτή η επιλογή δεν θα είναι στην πλειοψηφία των περιπτώσεων, χαμηλού κόστους.

3. Τα κοινωνικά δίκτυα καλύπτουν οποιαδήποτε ηλικία

Κάθε επιχείρηση απευθύνεται σε μια συγκεκριμένη ηλικιακή κατηγορία. Τα social mediaμπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε τη δική σας. Ανθρωποι οποιασδήποτε ηλικίας και οποιουδήποτε ιστορικού έχουν πρόσβαση και χρησιμοποιούν τα κοινωνικά μέσα, πράγμα που σημαίνει ότι οι αναρτήσεις σας θα μπορούσαν να φτάσουν ακόμα "μακρύτερα" απο το κοινό που σκοπεύατε, προσεγγίζοντας ένα εντελώς νέο κοινό με δυνατότητα προσέλκυσης νέων πελατών.

4. Είναι ένας εύκολος τρόπος επικοινωνίας

Τα social media ανοίγουν ένα νέο κανάλι επικοινωνίας ανάμεσα σε εσάς και τους πελάτες σας. Σε έναν συνεχώς μεταβαλλόμενο κόσμο που εξαρτάται περισσότερο από την τεχνολογία, οι περισσότεροι πελάτες αυτές τις μέρες θα μιλούσαν μάλλον ευκολότερα μέσω μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και μηνυμάτων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σε σύγκριση με την επικοινωνία μέσω τηλεφώνου. Πρέπει λοιπόν να διασφαλίσετε ότι η επιχείρησή σας δίνει στους πελάτες σας τη δυνατότητα να επικοινωνήσουν μαζί σας με οποιονδήποτε τρόπο θα ήθελαν. Εάν διαθέτετε μόνο έναν τηλεφωνικό αριθμό, αυτό θα μπορούσε να κραήσει τους υποψήφιους πελάτες σας μακριά.

5. Τα Social Media δεν κοιμούνται ποτέ

Η αποστολή ενός μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενδέχεται να μην απαντηθεί για μέρες, οι τηλεφωνικές κλήσεις ενδέχεται να μην επιστραφούν, αλλά ένα πράγμα στο οποίο μπορείτε να βασιστείτε είναι: τα social media θα είναι πάντα ενεργά. Θα υπάρχει πάντα κάποιος στον διαδίκτυο που θα δημιουργεί ή θα διαβάζει αναρτήσεεις και χιλιάδες άνθρωποι κάθε λεπτό ελέγχουν τούς λογαριασμούς τους στα social media για ενημερώσεις. Αυτό σημαίνει ότι τα μηνύματά σας πάντα θα έχουν κοινό για να τα διαβάσει και να επικοινωνήσει μαζί σας εφόσον ενδιαφέρεται.

6. Σας επιτρέπει να μοιραστείτε και να ενημερώσετε γρήγορα

Η ύπαρξη ενός λειτουργικού ιστότοπου για την επιχείρησή σας, είναι φυσικά αποφασιστικής σημασίας όταν πρόκειται για μάρκετινγκ, αλλά η ενημέρωση ή η αλλαγή ενός δικτυακού τόπου, όπως η προσθήκη μιας νέας σελίδας προϊόντος, μπορεί μερικές φορές να είναι μια μακροχρόνια διαδικασία.

Τα κοινωνικά μέσα σας δίνουν μια πλατφόρμα για να μοιράζεστε νέες πληροφορίες γρήγορα και εύκολα, με το πάτημα ενός κουμπιού. Είναι τόσο απλό όσο να πληκτρολογείτε μια σύντομη πρόταση για να περιγράψετε ένα νέο προϊόν και να πατήσετε το κουμπί post. Δεν χρειάζεται να σκέφτεστε τήν αισθητική του μηνήματος (προσοχή στην ορθογραφία όμως!) όπως θα κάνατε για τον ιστότοπό σας, δηλαδή να διασφαλίσετε ότι η διάταξη και η κωδικοποίηση είναι σωστές - η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης που χρησιμοποιείτε αναλαμβάνει την σωστή εμφάνιση του μηνύματος.

Είναι σημαντικό να επενδύσετε στη διασφάλιση της παρουσίας της επιχείρησής σας στα social media. Το τμήμα Digital Marketing της Versus Software μπορεί να σας βοηθήσει να μεγιστοποιήσετε τα ωφέλη απο την παρουσία σας σε αυτά.

  • 12/06/2019
laravel
php
linux
amazon s3
jquery
nginx